Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev

Få 10% rabatt på ditt köp!

FRÅGOR OCH SVAR


Beställning


Hur vet jag att beställningen har gått igenom?

När du lägger en beställning hos oss skickar vi en e-post med en detaljerad orderbekräftelse med pris, adress och produkter. Var noga med att uppge att informationen stämmer innan du skickar iväg beställningen.

Varför har jag inte fått någon orderbekräftelse?

Om du inte har fått någon orderbekräftelse så kan det bero på att du skrivit fel e-post, att beställningen inte har gått igenom eller att den har hamnat i din skräppost. Kontakta oss via kontaktformuläret  eller mejla oss på kundtjanst@isecrets.se så kan vi kontrollera din order och skicka en ny orderbekräftelse.


Det går inte att beställa. Hur går jag tillväga?

Kontakta oss via kontaktformuläret  eller mejla till oss på kundtjanst@isecrets.se, så kan vi hjälpa dig att göra en beställning.

Är det säkert att handla hos er?

Vi är certifierade av Trygg E-handel och följer deras krav. Du kan läsa om Trygg E-handel på www.tryggehandel.se. iSecrets AB har inte tillgång till sina kunders kortnummer. 


Kreditkortsinformationen sparas aldrig hos oss och vi lämnar inte ut personuppgifter eller e-postadresser till tredje part. 


Kan jag lägga till/byta varor när min beställning redan är gjord?

Det går tyvärr inte att komplettera, ändra i, eller avbeställa en order efter att den har lagts och bekräftats. Skulle du ångra ditt köp har du dock alltid 14 dagars ångerrätt enligt lag om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. Ångerfristen börjar löpa från den dag du tagit emot produkten.


Kan jag beställa från ett annat land än Sverige?

Nej, iSecrets AB levererar endast inom Sverige.


Jag är under 18 år, får jag handla?

Nej, om du är under 18 år får du be en målsman handla åt dig.


Jag skrev fel leveransadress. Går det att ändra?

Om du har skrivit fel adress, skicka ett mejl till oss så snabbt som möjligt, då vi är väldigt snabba på att skicka. Kontakta oss via kontaktformuläret  eller mejla till oss på kundtjanst@isecrets.se


Går det att skicka till en adress, som jag inte är folkbokförd på?

Är du inte folkbokförd på den adressen, som du vill skicka till så är det viktigt att skriva C/O med den personens namn, som är folkbokförd där.


Vad gör jag om produkten jag vill beställa är slut?

Om en produkt som du vill köpa är slut på lager kan du lägga en bevakning på produkten och därefter får du ett mejl när produkten finns att beställa igen.

Gör enligt följande:


• Gå in på produkten.
• Klicka på "Bevaka produkt". 
• Skriv in din e-post. 


Min beställning är skickad, men har inte kommit fram. Var är den?

Om din beställning inte kommer fram till dig kan det vara av flera anledningar.



- Paketet får inte plats i brevlådan. Då skickas det till närmaste utlämningsställe och du blir aviserad. Detta kan ta någon extra dag.
- Vi har fel adress till dig. Då kommer paketet tillbaka till oss.
- Paketet har försvunnit i posthanteringen.


Om paketet inte har kommit fram efter sju dagar, kontakta oss på kundtjanst@isecrets.se


Kan jag avbeställa min order?

Det går tyvärr inte att komplettera, ändra i, eller avbeställa en order efter det att den har lagts och bekräftats.


Leverans och frakt

Hur lång tid tar det att få min beställning levererad? 

Beställningar hos oss skickas inom 1-3 arbetsdagar. 

Efter att du har lagt en order hos oss ska den packas i vårt lager samt skickas med posten. Ibland kan vi även beställa produkten du vill ha från leverantör och då kan det tillkomma tid i leveransen. Vi håller oss innanför ramarna för att produkten ska levereras i tid, men ibland kan det ske att posthanteringen blir försenad och detta kan vi inte påverka.


Kontakta oss på kundtjanst@isecrets.se om du vill ha information om din leverans.


Har ni en butik jag kan besöka?

Vi har ingen fysisk butik, utan är en e-butik med lager i Göteborg. 


Kan jag hämta varorna hos er?

Nej, vi har ingen fysisk butik att hämta varorna från, utan allting skickas endast via post.


Vilka fraktbolag använder ni?

Vi skickar med Postnord (Posten).


Hur gör jag om jag har fått fel vara?

Om vi har skickat fel vara till dig, kontakta oss via kontaktformuläret  eller skicka ett mejl till kundtjanst@isecrets.se. Vi återkopplar med vidare instruktioner.

Om du har råkat beställa fel produkt gäller en vanlig retur. Läs hur du gör under: Byte & Retur


Vad kostar frakten?

Vi har alltid fri frakt. 


Jag råkade beställa fel, vad gör jag?

Det går tyvärr inte att komplettera, ändra i, eller avbeställa en order efter det att den har lagts och bekräftats. Skulle du ångra ditt köp har du dock alltid 14 dagars ångerrätt.

Gör enligt följande:
Retursedeln finner du längst ner på din följesedel, som följer med i paketet.


1. Fyll i retursedeln gällande vilka produkt-id som du vill returnera.
2. Packa ner varorna tillsammans med retursedeln.
3. Skicka paketet till:


iSecrets AB
Box 110
431 22 Mölndal


Returer

Hur gör jag om jag vill returnera/byta en vara?

Gör enligt följande:
Retursedeln finner du längst ner på din följesedel, som följer med i paketet.


1. Fyll i retursedeln gällande vilka produkt-id som du vill returnera.
2. Packa ner varorna tillsammans med retursedeln.
3. Skicka paketet till:


iSecrets AB
Box 110
431 22 Mölndal

Är du inte nöjd med något du som du har beställt har du som kund alltid 14 dagars ångerrätt från det att du mottagit varan. Detta gäller inte egendesignade produkter. Varan ska vara oanvänd och i originalförpackning. 

Originalförpackningen ska vara hel och oskadad, annars gäller inte returrätten. Använd därför alltid ytteremballage vid retur av varor och skriv, klistra eller tejpa inte på varans originalemballage. Man får prova varan men ångerrätten gäller inte om varan varit använd. Vid retur av en vara som ser använd ut nekas öppet köp. I dessa fall gäller inte ångerrätten och varan returneras till köparen på dennes bekostnad. 

När vi har fått tillbaka varan och konstaterat att den uppfyller kraven ovan och i köpvillkoren betalar vi, inom 30 dagar, tillbaka det belopp du betalat för varorna. Återbetalningen sker via Klarna. Kontakta Klarna vid eventuella frågor.


Reklamationer

Hur gör jag om jag vill reklamera en vara?

Om produkten du har fått skickad till dig på något sätt är felaktig (exempelvis sönder, fel produkt skickad eller produkten inte fungerar för det den är avsedd till) vill vi först ha en bild på skadan för att göra en snabb reklamationsbedömning och senare gå vidare och lösa ärendet. Detta kan du bifoga i kontaktformuläret eller skicka till kundtjanst@isecrets.se.


Vi har sex månaders garanti på alla våra produkter från det att varan är mottagen.


Min vara har gått sönder. Kan jag reklamera den?

Våra produkter är oftast gjorda av plast, både hårt och mjukt. Ibland kan dessa vara väldigt tunna och kräver en viss försiktighet när man applicerar skalet på mobilen. Den håller inte heller för alla typer av fall. Vi godkänner inte reklamationer som uppkommit av fall, som har en uppenbar yttre åverkan eller felhantering vid avlägsnande av skal. Eftersom skalet har för avsikt att skydda din mobil så har den gjort detta även om skalet har gått sönder vid fall. Hör gärna av dig till oss om du vill ha tips på skal som passar ditt ändamål. Vi ansvarar inte om din mobiltelefon går sönder vid fall eller andra olyckor med användning av våra produkter.


Betalning 

Vilka betalningsalternativ finns tillgängliga?

Vi erbjuder kortbetalning, direktbetalning och faktura (Klarna).


Var är min faktura? När kommer min faktura?

Din faktura kommer på mejl när din order är skickad. Om den inte har kommit efter några dagar efter leveransen kontakta oss så skickar vi den igen. Det är viktigt att e-posten stämmer vid beställning för att fakturan ska komma fram.


Du vet väl att du kan logga in på Klarna och se alla dina fakturor? Gå in på Klarna.se och klicka på "Mitt Klarna" för att logga in.


Hur lång tid tar det att bli återbetalad?

Vi återbetalar för returer när vi har fått in produkten till oss och sett att den är i bra skick. Pengarna återbetalas inom 30 arbetsdagar. Har du frågor angående din återbetalning kontakta Klarna på www.klarna.se eller på telefon 08-120 120 10.


Jag har betalat min faktura, men ändå kommer det en faktura som är obetald?

Ibland kan det ske att det bildas två fakturor hos Klarna, fast du bara har gjort en beställning. I detta fall måste båda fakturorna vara kopplade till samma ordernummer. Har du några frågor kontakta Klarna på www.klarna.se eller på telefon 08-120 120 10.


Varför fungerar inte min rabattkod?

Har du en rabattkod som du vill använda, klicka på “Rabattkod” på vänster sida om kassan och skriv in koden. Det är viktigt att skriva de stora och små bokstäverna exakt som det står i koden. Om den inte fungerar kan det vara för att den inte är giltig längre. Du kan kontakta oss för att få reda på rabattkodens giltighetstid.


Kan jag få ett kvitto med specificerad moms?

Specificerad moms står på följesedel, som följer med i paketet.